FEEEET!!!!

Kom på en sak igårkväll då jag låg och funderade på allt o inget då jag inte kunde sova och det var hur förbannat fet jag är!!! Alltså jag är ju fan inte vacker nånstans på kroppen, Fet, Celluliter, Små bröst...fan inget alls som ser bra ut alls. Hur fan gör man för att få bort övervikten och celuliterna till att börja med??? Behöver verkligen någon som kan hjälpa mig med de som kan vara min lilla "coach" typ. Vill fan inte falla tillbaka till där jag varit igen, de orkar jag inte nu:(
Hjäääääääääääääääääälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sitter och fasn grinar över de o mår apa pga de... längtar som fan till ikväll då jag kommer hem från jobbet, då blir det då öl på en gång så man börjar tänka på annat.
Ska ta mig ett lite längre surr med en kär kollega också som jag gillar stenhårt så får jag vädra av mig lite känslor innanh jag börjar arbetet. kommer vara grinigare än fan själv annars idag:(
bye bye äppelpaj

Kommentarer
Postat av: vickan

hej!!! att springa, åka inlines är väldigt bra då man förbränner massor =) så haka på buset kopplet å följ med å spring ngn dag =)

2010-06-12 @ 10:21:41
URL: http://picksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0