Nytt år, nya möjligheter?

Jaha ja då var det nog dags att uppdatera lite.Nu är äntligen julen över och allt börjar sakta återgå till det vanliga:)
Kortfattat vad som hänt senaste tiden är väl att julen firades hos mormor o morfar. Massa julklappar och sjuhelvetes mycke pengar så nu har jag äntligen köpt mig en kamera :D:D är sååå lycklig :D

 nyårsfirande här hemma med middag tillsammans med Camilla, Joel och Anders, sen fest i Brobyn där jag hittade Joel från Rutvik. Har itne träffat han på länge så det var gode kul. Vi träffades även på nyårsdagen o for då ut till mina föräldrar, hämtade ett brev från sri lanka sen for vi in till stan och promenerade runt emd Troja i stan 1 timme kanske och sen hem till mig och kollade film:)

Ett helt år äldre har man blivit också. Den dagen firades på jobbet och bjöd mina kära kollegor på tårta vilket var väldigt uppskattat av dom :)

Har åkt lastbil med Rutviks Joel också natten till igår. Det tråkiga med de avr att jag kände mig lite halv risig och fick under natten  massa feber o så:( var ledig igår så då var jag bara hemma och slöade och tänkte att idag kan jag gå på jobbet men inte fan har febern lagt sig än:( så det blev att vara hemma från jobbet idag:(

Anton var förbi då jag fyllde år också så jag fick en Aladdinask av han och en grattis kram. Betydligt mer än vad jag fick av mina föräldrar den dagen.

Nu ska jag hoppa in i duschen och snygga till mig lite innan han Joel skulle dimpa förbi en sväng och vara min lilla slav:) haha
 
men först... lite bilder som är tagna med min nya kamera ;)




Jag var barnvakt åt Liam på annandagen, vi hade det lite mys i soffan innan det var läggdags


                              

*Hälsade på i Älvsbyn * Jag och Frun på Nyår * Anders var så sweet att                 Joel Joel Joel
                                                                     han diskade efter middagen *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0