Veckan som gått...

Har fått veta i veckan att jag inte får börja lastbilskorts utbildningen...FAN!!!! Men dom har ställt mig på kö till nästa start som är i februari/mars nångång. Bättre sent än aldrig men ändå. Har jobbat lite i veckan och tränat lite allt möjligt med Troja också. Prövat lite spår och lite lydnad. Vickan ska hjälpa mig att få så pass mycke kött på benen att jag o Troja kan börja tävla nästa sommar. Så nu är det totalt från noll vi har börjat. Men det är mycket saker man inte tänker på som ändå är viktiga:)
Helgen ahr varit full:P Fredagen började jag Joel o Anders med middag, sen blev det invit o sen Allstar. Träffade Jari o hans kollegor där. Dom var ju intressanta. Två av dom har jag redan träffat förut o dom var ju bara trevliga o roliga:) Hade iaf svin skoj... men det blev ändå tidig kväll o jag var full:P Anders följde med mig hem så vi var ute me dhundarna typ 30 min iaf och det var han  som fick hålla reda på dom. För jag irrade bara runt runt runt i min egen lilla värld:Phahaha
Lördagen gick åt till att vara gode bakis, men piggnade till så pass att jag kunde sätta mig i bilen o fara o hälsa på hos Ebbe och Eva på Bergnäset. Rolle var där och efter en stund kom även Lotta dit. Men då var jag tvungen att fara så jag skulle hinna hem o ut med hundarna o sånt innan jag skulel iväg o kolla på snabba bilar:) Där träffade jag mitt gamla ragg Joel... han har fått ihop sin bil nu, han har skruvat i den 1 år iaf. Den gick inte riktigt helt bra men ganska:) Fick höra att det tydligen lever 900-950 djur under hans huv i den. Och ljudet från bilen.. oo my god säger jag baar, det var ju heeeelt orgasmiskt;) Vi små surrade lite snabbt bara,  sa typ hej, vad gör du. Blev ine så mycket mer än så för att det var så mycket annat runt om o så.
Senare drog jag o Anders hem till mig så då snyggade jag till mig, Vi gick ut med hundarna o sen for vi till Bergnäset och hämtade  Rolle och Indien. Anders körde oss till stan o vi for in på Allstar en sväng, sen drog vi vidare tioll Olivers, träffade lite olika kända människor där. Jag drog ganska tidigt från Olivers. Joel kom och hämtade mig och vi var tvungna att stanna 2-3 gången efter vägen hem till mig för att jag mådde dåligt:P Inte bra inte bra. Väl hemma hos mig så gick vi ut med hundarna en sväng. Och jag tvingade i Joel allergi piller. Stackarn är ju allergisk mot djuren så då tänkte jag till o med på hans hälsa snäll som jag är. Sen var det sängen som gällde för oss och jag somnade innom 5 minuter. Låg och diskuterade och tänkte högt en stund om allt möjligt sen var de bara pang på en gång så sov jag:P
Idag har jag itne gjort många knop. Vaknade, duschade och gick ut med hundarna, Joel var tvungen att fara då jag skulle ut med hundarna. Sen har jag ätit och bara kollat film o tagit det lugnt.
Nu sitter jag här o funderar på vad man ska göra. FAst sätta på en till film låter faktiskt väldigt lockande;)

puss o hejs:)

Kommentarer
Postat av: Babe på trötter

hahahahaha tjejen!!! tyckte väl att sängen snurrat gode mycket inatt hahaha asg!!! sitter på jobbet ett tag till och är lesss..... totalt stendött här idag och jag vil heeeeeemmmm och bara få vara och göra precis ingenting och allt jag vill!!

2009-09-20 @ 15:09:23
URL: http://victoriasliv.blogdpot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0