*snyft*

jaha ja då var de första gången man blev ledsen med karln, eller pga han.. nå sånt.
Jag blev precis påmind om varför jag inte ska bli kär i någon. Har kämpat och lyckats att inte bli det. Men då jag väl lyckas bli kär i någon så vad fan händer då... då får man det bevisat eller iaf lite hintar om att jag inte ska få vara kär, glad och lycklig. Suck säger jag bara... Det är inte meningen att jag ska vara kär och ha en pojkvän tror jag. Börjar seriöst fundera på om man skulle lägga ner allt som har med karlar att göra. Den enda lyckan och kärleken jag får är av mina hundar. Och den kärleken och lyckan vet jag består tills döden skiljer oss åt. Men med karlar vet man aldrig och det är bara jobbigt.
Jaja nu ska jag ut med hundarna en sväng sen ska jag följa med Anna till Råne så jag får något annat att tänka på.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0