Piteå

Nu har jag kommit hem från Piteå. For dit igår och hälsade på hos Eve. Har inte träffat henne sen jag var där i vintras. Shit alltså vad människan har gått ner i vikt. 24,5 KG sen jag träffade henne sist. Hon var ju en helt annan människa nu än då. Men jag blev riktigt jävla glad för hennes skull alltså:D Vet ju hur myket hon har velat gå ner och utan att göra nån större förändring så går hon ner jätte mycket. Är riktigt glad för hennes skull :DD
Iaf igår då jag kom dit så gick vi ut med hundarna en snabbis bara, sen åt vi godmiddag som bestod av lax, potatis och en god sås och rivna morötter:) Sen efter midda´n åkte vi till Sandra Lindahl och hennes kille Fredrik och hälsade på där en sväng. Fick träffa hennes Staffe Nemo. En jätte glad och lycklig kille. Fast han fick sitta i sin bur under vårat besök för att Sandra sa att han hoppar upp på  folk och massa sånt då han träffar nya männsikor. Blir lite väl glad. Men han var fin iaf:)
Idag har vi vart på morgon prommis 1 timme emd hundarna, sen åt vi god frulle och sen gjorde vi oss fina och for in till stan en sväng. Där köpte vi lite små sake roch åt lunch. Så grymt skoj att träffa Evelina igen:D vi måste verkligne börja träffas oftare alltså:)
SEn åkte jag hem, har kört Mazdan till byn och ställt av den. Hemma igen så betalade jag räkningarna, inte alls kul men det måste ju göras också. Så nu är jag hemma och chillar bara. Funderar starkt på göra mig nå mat. Är massa hungrig. Men det är så tråkigt att äta själv. Ska nog kolla med Emma om hon är sugen på äta med mig.

Nä nu ska jag styra upp det här:)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0