Nu är det färdigt!!!

Så förbannat less irriterad ledsen och besviken jag är. Nu är det färdighaft mellan mig och karln. Han vill tänk fundera och ska kanske försöka med sitt ex igen för att dom ska bli en familj igen och om det fungerar är jag glad för deras skull men mest för deras sons skull. Men om han kommer på om nå tag att det är mig han vill ha så ska jag då fan inte ta tillbaka han. Jag känner mig som ett andrahandsval och jag förtjänar bättre än det. 
Jag är snuskigt besviken på mig själv som lyckades släppa mina spärrar jag hade som gjorde att jag inte kunde bli kär i någon. Jag blev kär i han och sen blir jag sårad. Jag ska fan aldrig bli kär i någon igen. ALDRIG NÅGONSIN!!! Jag ska försöka glömma han och hoppas på att det går bra. Endast tänka på mig själv och mina underbara gosevovvar och försöka skaffa mig ett jobb. 
Hoppas att jag kommer in på lastbilskortsutbildningen och den fixar jag galant och sen har jag C och CE i Januari och då ska jag söka jobb över hela Sverige som jag hade tänkt från början. Inga mer karlar ska få komma in i mitt liv och ställa till det för mig. Låter lite konstigt med tanke på hur social jag är men nu ska jag vara helt själv, bara jag hundarna och mina vänner och familj. Sånt där med karlar är bara skit, man blir bara besviken ledsen och sårad hela tiden. 
Skulle ha jobbat idag, orkar inte det. Har knappt sovit och spytt hela natten till o från. Sitter bara o grinar hela tiden och känner att jag orkar fan inte sitta i kassan och tvinga mig själv till att le och vara trevlig och social. Jag skiter i att jag förlorar lite pengar nu idag känner att jag måste ta hand om mig själv. Det går inte annars. Visst många säger att det är bra att jobba så man tänker på annat. Men jag sitter i kassan och kan göra det i sömnen, det är ju samma hela tiden så jag kommer ändå bara sitta och tänka o grubbla och hux flux börjar tårarna spruta. Jag orkar helt enkelt inte.
Prövade äta lite för 1 timme sen, kors i taket jag har fått behålla det men det känns som att det är på väg upp.
Alltså nu då jag sitter och skriver känner jag att jag börjar bli arg! Inte på han utan på mig själv för att jag är så förbannat jävla trög dum och korkad som kunde tro att någon kunde älska mig på riktigt. Det är fan ren jävla bullshit. Sånt där med kärlek existerar fan inte för mig.

Nä nu ska jag fan ta och göra nått vettigt. Ser förjävligt ut hemma så jag ska väl fösöka röja upp och städa här.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0