inga tårar mer...

Nu har jag fått ett svar, han ska inte lämna mig. Blev svin glad då han sa det, började nästan gråta igen för att jag blev så glad. Men jag tror jag har gråtit slut på mina tårar.
 Har varit med Anna i Råne och ätit middag hos hennes föräldrar, sen drog vi upp till Morjärv en sväng och kikade in på GK´s. Var inte riktigt på shopping humör men jag köpte nå klubbor till Alvin och en doftolja. Sen åkte vi och släppte hundarna en sväng och sen till hennes moster och fikade. Ska ta itu att duscha båda hundarna nu. Blä det lär stinka blöt hund i hela lägenheten men men det är sånt man får stå ut med ibland:)

Puss o hej från en glad Malin igen:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0