helgen...

ja då var helgen över, den har varit helt fullproppad med aktiviteter och händelser. Jag har jobbat, varit på 90 års kalas i byn, vart i Boden och ätit middag, druckit lite öl påHertsön, varit på allstar, och dragit en hel kväll hos Anders och kollat film och bara myst på. Det var igår kväll jag var hos Anders, kände det att jag behövde någon att prata med. SAtt och surrade med han om allt möjligt. Är så grymt glad över att ha han som vän. Fick ju nått ryck igår som håller i sig än idag att jag saknar Jari så jävla mycke. FAn itne alls kul. Hatar att vara kär, det är det värsta om finns. Lättade en hel del på hjärtat om det till Anders. Även fast jag känner mig lurad av han o jävligt besviken så tycke rjag ju ändå om han. Skulle han komma och säga att han vill ha tillbaka mig skulle jag bara bli super glad ju. Fy fan alltså. ÅHÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet inte vad jag sak skriva, det finns så mycket i mig nu som jag bheöver bli av med, få utlopp för men det går inte. Fattar inte avd det är med mig. Hade behövt någon här nu så jag hade få¨tt grina av mig en stund. Blä vad allt känns åt skogen nu:( Ska försöka hitta någon att sova med ikväll iaf. Bara så man har någon man kan prata med, vill itne vara själv:(

Jaja nu ska jag äta upp+ min macka o sen dra en snabb dusch o försöka snygga till mig lite så man inte ser allt för risig o jävlig ut på jobbet idag även fast jag känner mig som ett lik:(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hade jag varit kvar i Luleå så hade du fått komma och gråta ut hos mig! Saknar dig!

2009-09-15 @ 14:46:25
URL: http://angelicajohansson85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0