Härlig dag:)

Jaha den här dagen då... vars ska jag börja.. jag skulle sova hos anna o jens men då jag inte somnat till 01.30 så gav jag upp o for hem och plockade lite här hemma istället. Somnade väl runt 4 och vaknade just innan 10. Sen blev det lunch på Exotic med Anna och Jens. Sen åkte Jens hem och jag och Anna kollade lite kläder en snabb sväng. Vi drog även in på Kärleksbutiken en vända.. Finna ganska mycket intressant där;) Men köpte inget fast jag var sugen.
Sen åkte jag hem och kände lugnet en stund, var ute på en prommis med hundanra och bara myste på i det blåsiga vädret. Har dragit en inlines tur med Troja också. VAr ett tag sen sist känns det som. Men hon gick jätte fint. Sen drog vi till Bergnäset och hälsade på hos Lottas föräldrar för att hon och barnen var där. Hade surrat med henne lite tidigare och då hade Elis velat prata emd mig. Han undrade om jag skulle komma och hälsa på nå idag. Så då kände jag att jag var tvungen att komma en liten sväng. Men det var bara kul. Fick en jätte fin teckning av han igår då jag var där. Och i förrgår fick jag en jätte fin teckning av Manda. Ska hänga upp dom på kylskåpet:)
Sen har jag vart på hundhuset med båda hundarna. Gick ganska bra. Lite jobbigt då jag har båda men det fungerade iaf. Kunde ju stänga in den ena om jag bara ville jobba med dom en åt gången:)
Nu sitter jag hemma och har packat in i kylen o frysen lite saker som jag handlat.
Har tänt massa ljus i hela lägenheten, lyssnar på bra musik och bara myser. Har haft en riktig toppendag trots allt annat runom och det känns så jävla skönt att jag inte är varken ledsen eller arg nå mer.

nä nu ska jag slå på en bra film och mysa med hundanra i soffan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0