Flyttat hem igen!

Idag har Anna hjälpt mig snabb städa lite i lägenheten i Gammelstan sen var vi förbi hos Lotta en sväng och fick med Rolle som flytt hjälp. Så han har hjälpt oss bära ner möblerna o alla saker från Jaris lägenhet och ner på släpet och sen upp till min. Är verkligen jätte glad att vi fick hans hjälp. Allt gick väldigt fort att fixa.
Stort tack till Anna och Rolle!
Nu är jag hemma hos Anna som bor hos sina svärföräldrar och ska sova här på soffan inatt. Det ser förjävligt ut i min lägenhet så jag känner att jag inte orkar vara där. Känner förövrigt att jag inte ska vara själv alls nu på ett tag. Vill inte att jag ska få någon form av ångest/panik ångest eller depressions grejs så därför kommer Anna vara min högra hand nu några dagar.

Alltså jag fattar fortfarande inte att det är sant. Men nu börjar jag vara mest arg över allt som hänt. Jari ringde o sa att vi glömt lite saker så jag och Anna åkte dit och hämtade det. Ville egentligen inte träffa han men samtidigt vill jag bara få alla saker därifrån o sånt så det bara är att klippa all kontakt med han. Alvin låg och sov så jag gick in till han och strök lite på hans rygg. Höll på börja grina då, känns inte alls kul att inte få träffa han igen. Men tyvärr blir det nog så :'(

Efter att vi varit och hämtat det så for jag och Anna ner till Lotta en sväng och fick prata lite med henne. Helt underbar människa alltså. Vill verkligen inte förlora kontakten med henne, Rolle och Roffe pga det här.

Det är då tur att man har underbara vänner som alltid finns vid ens sida då det skiter sig med karlarna. Funderar seriöst nu på att aldrig skaffa mig en karl igen, det går ju bara åt helvete ändå.

Jag hoppas bara att Alvin inte tar någon skada av allt som händer nu. Jag vill att han växer upp till den underbara människa som jag vet att han kommer att bli. Bara han är glad och lycklig. Vill verkligen hans bästa även fast jag och han inte kommer träffas mer tyvärr:'(



Jaja nu ska jag vara social här och kolla film och chilla. Blir nog soffläge under ett täcke snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0