Det är ju skrämmande...

Nu är det morgon, har sovit på soffan hos Anna o Jens. Fick mig en utskällning och utmorrning mitt i natten av Akila, men det beror nog på att hon inte visste att jag sov i soffan. Sen slutade det med att hon låg på min mage en stund och myste med mig. Hon har varit och myst med mig nu på morgonen en sväng också. Har sovit som en apa inatt, inte alls bra. Har bara grinat hela tiden känns det som. Ska träffa Jari ikväll också en sväng. Jag har ju lånat en mobil av han för att min har gått sönder. Så nu blir jag mobil lös men de skiter jag då i. Hellre det än att behöva ha onödig kontakt med han iaf. Så känns det nu.
Alltså det är ju skrämmande så jävla ont jag har i hjärtat, magen ja hela kroppen pga av det här. Fattar inte hur i hela fridens namn jag kan tro att någon kan älska och vara kär i mig på riktigt. Det går ju bara inte. Jag är nog en sån som kommer förbi ensammen resten av livet eller bara träffa kortare förhållanden. Det är nog lika att ge upp allt om att jag någonsin kommer få barn och familj och allt det också. FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG VILL BARA DÖÖÖÖÖÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag ut till bilen och goa med mina hundar som sovit där hela natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0