Allt och inget

Det finns vissa saker jag inte förstår. Hur fan kan människor påstå att dom tycker om en  och säga att man är en sån fin vän bla bla bla och sen bara pissa en i ansiktet? Vad fan är det för j*vla sätt? Det är ju alla inblandade som blir arga, sårad och kanske ledsen. Men i det här fallet tror jag mest arga. Fattar itne vad fan vissta människor tänker med. Vill inte gå in på vad men jag kan då gå med huvet högt iaf. Jävla skitsnack från den här j*vla människan. Blir så förbannad!!! Jaja nog om det nu!

Bilförsäljningen på Mazdan går lite sämre. Var en som skulle komma o kolla på den igår men hörde ine av sig. Får körförbud på bilen den 1:a så igår kväll var jag JOel och Anders till Prästholm så fick jag ta hans 740 och köra med den tills jag hittar en ny bil att köpa:) Säger då det...ojoj vad nostalgi. Den bilen har man åkt mycket då man var yngre och nu kör jag den. Heelt underbart ;)

Ska jobba idag och sen ska jag till Råne till farmor och äta middag. Ska bli riktigt trevligt. Pappa kom igår och hämtade Ferdinand men Troja fick han itne ta för jag såg det som ett ypperligt tillfälle att bara vara med henne och träna lite vara ensammen och bara koncentrera mig på henne.:)

Nä nu ska jag och Troja äta frukost och sen snygga till oss för jobbet. Hon ska ju med till jobbet idag:) Biltemas vakthund som biter alla snattare i röven så dom lär sig att inte snatta nå mera:P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0