Adrenalinkick;)

Jaha då var den här dagen över. Jag har varit med Mattias i princip hela dagen. DEt börjar emd att han ringer på morgonen o små surrar, jag är då ganska nyvaken och fattar inte mycket alls. MEn han sa att han kommer om en stund o att jag skulle sätta på kaffe. Ja jo visst tänkte jag o gick ut med hundarna en sväng. Sen kom han o vi drack kaffe o surrade. Fick för oss att vi skulle dra till stan en sväng, ojdå tyckte han att vi skulle ta hans hojj...en  suzuki gsx-r 1000 från 09 o den är fiiiin... Vi åt lunch på stan och sen for vi till Hertsön förbi Anna och Jens och hälsade på dom en sväng. På väg hem så sa han att om jag vill så får jag känna vilket drag det är i hojjen, jo visst tänkte jag.. han sa att då måste jag hålla i mig hårt och att det kommer suga till i magen... Dra åt helvete vilket sug alltså... hade jag inte haft hjälmen igen knäppt under hakan hade ju fan den flygit av. SEn då vi kom hem så berättade han att han vart uppe på bakhjulet... vårat samtal då:
Jag: "VA?!? När då?"
Mattias:" Jo en liten sväng"
Jag:" Jaha men inte så länge och inte så högt?" visade med handen typ 30-40 cm
Mattias:" Öhhh...nää mera"
Jag:"Oj...." och funderade lite
Mattias:" Typ 200 meter och framhjulet var i höjd med biltaken"
Jag: "VA?!?!?! DU SKÄMTAR?????
Mattias:" HAHAHA... nä det gör jag inte."
Men då fattar man verkligen hur stabilt och säkert den smyger upp på bakhjulet. Jävligt grymt:)

Det här är iaf hojjen... ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0