Vet inte vad man ska skriva

Kortfattat!

Fredag- jobb, umgicks emd Anders och joel, for till stan träffade Danne från Rosvik, sov

Lördag- jobb, hämtade Anders, kollade på bil, anders lagade mat och jag städade, Danne kom, körde Linda och
hennes tjej till krogen, hem kollade film, sov

Söndag- Jobb, umgicks med Vickan, sov

Måndag- Jobb, köpte plopp till näsan, Malin kom på middag, prommis emd hundarna, for till Boden och umgicks och tittade på utsikten "Boden by night", körde hem, sova

Tisdag- ja det är det ju idag.... får se vad som händer, men tanke på att klockan avr närmare 4 innan jag somnade, sen vaknade jag klockan 8 av att jag fick ett sms så är jag ganska seg. Har int somnat om heller. Så idag blir det en lugn dag, ska tvätta ikväll om tvättstugan är ledig, annars funderar jag på att inte ha några som hellst "attt göra" idag.
I Boden igår fick jag en liten anledning till att längta till om 8 veckor. Men den tiden går ganska fort så det dröjer itne så länge så är dessa 8 veckor slut, och jag behöver inte längta mera.

Det är kanon väder ute så jag ska ut i skogen med hundarna idag. Ska ta och lägga lite spår med Troja också då hon har fått springa av sig lite:)
Nu ska jag klä mig och gå ut! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0