Mammas pojkar

Ja de är väl så de heter den där dokusåpan som går på 4:an nu?:P Iaf i Lördags då jag var ute på krogen var de svin många som frågade hur de var att vara mne där o sånt:P HAHAHA säger jag bara, det var itne alls jag, är ju en annan tjej härifrån stan nu. Bara för att vi är från samma land så ser vi ju inte likadana ut.. iaf inte enligt mig:P Men tydligen så tyckte några fyllskallar det:P Men det var kul ändå haha. Jag mena Maja som är med i såpan är ju för det första massa mycket smalare n vad jag är, sen ser hon ju gode bra ut också och det vet jag ju inte riktigt om jag gör precis.
men men dagens fyllskallar tänker tydligen inte på sånt:P Men nu fattar jag ju varför det var många som typ glodde som fan på mig i lördags:Phahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0