Filosofi

Sitter i soffan i vardagsrummet med en stor mugg te och funderar över det som varit, det som är och det som kommer. jag vet inte vad jag ska tycka om allting, det händer för mycket men samtidigt för lite. jag trivs som det är men samtidigt inte. jag är nog väldigt förvirrad just nu.vet inte heller hur jag ska göra för att hitta det jag vill ha heller. vill ju bara ha  den trygghet och det inre lugn som alla vill ha. jag har inte det, vars är det?

ser snön som faller ner från himlen nu utanför fönstret, undrar hur det är att vara en snöflinga så här års ändå. Man blir gjord lååångt där uppe i det blå, sen faller man hejdlöst ner mot marken som är blöt och kall, man har ingen som hellst styrsel utan det är vinden som bestämmer över en. Sen då man väl når backen, ja då smälter man, precis som att dö, blir till vatten, till ingenting. Det kan inte vara kul för snöflingan.

nu smsade emma... så nu ska jag sluta filosofera och försöka leta reda på lite vinterkläder ist så ska vi ut med alla hundarna så får dom leka lite och använda deras små huvuden lite. ska bli jävligt nice att träffa emma också. Var svin länge sen vi träffades bara jag och hon. Det var nog i sommras nångång en snabb vända bara då jag kom förbi för att titta på huset deras dom precis köpt här i byn, men ändå... de var länge sen:)

nu började Troja pipa också, ska släppa ut henne så hon får röra sig lite. Stackarn får ju damp av att sitta inne då matte inte orkar aktivera henne.

puss o ehjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0