back again

Nu har jag inte skrivit på svin länge igen.. jag vet.. sorry. men jag är nog en periodare då de gäller bloggen.
sitter just nu hemma hos mina föräldrar i byn och mår apa fortfarande :( har vart sjuk hela veckan och det är verkligne inte alls kul. men men förhoppningsvis ger det sig.
jag kom till byn igår kväll, var ute med hundarna i skogen ganska länge och fick sällskap av Jimmy. Han var jätte trevlig. Kom på det igårkväll då jag hade kommit hem att det var första gången jag och Jimmy träffades då båda var nyktra :P förutom då han vart in på biltema och handlat men då har jag ju behandlat han som vilken kund som hellst ju typ:P men han var jätte trevlig iaf o så. Vi ska styra upp nå bilkörning till helgen med han stooooora Cheva  också :) ser verkligen fram emot de :) ska bli skoj skoj:D

i helgen var det halloween fest hos Jimmy här i byn. Det var svin skoj så länge jag orkade vara på benen. Blev tyvärr för full... så där äckligt packad som man blir en gång vart 5:e år typ :S och jag har för första gången i mitt liv fått minnesluckor, eller ja det har hänt en gång tidigare men då slutade det på sunderby sjukhus också. Har aldrig haft det sen dess. Lite jobbigt. Minns kvällen i stora drag men då Danne har berättat lite vad vi surrat om o vad jag sagt o gjort så slog det mig att jag har fan minnesluckor på riktigt :S vilket kändes helt åt helvete och det var det som utlöste söndagskvällens ångest. Men sen surrade jag med han i 2 timmar och då lugnade jag ner mig lite grann.

Så här såg vi ut, Sandra, jag och Fia... SAndra och fia satsade på vitt och svart, och jag den lilla färgklicken i mitten :P hahaha


puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0