123

1. Jag är så fruktansvärt less på folk som inte fattar vad "nej" betyder.  men de äär som att förklara för en vägg, fattar inget alls utan bara gör som han själv vill o fattar inte varför man blir sur.  Men nu är jag mest troligt av med dn människan iaf... hoppas jag.

2. halloween för några helger sen firades i byn, super skoj var det:D kom på att jag måste börja umgås med byfånarna betydligt mer ofta än vad jag gör. Saknar ju alla såna här "bya-stuffs" och galenkaper:)

3. Troja borde börja löpa om nån vecka så jag håller på försöka hitta någon som kan ta Ferdinand under tiden.

4. Har surrat lite med Kim om att vi ska ses. Tycker verkligen att vi borde göra det:) Hoppas verkligen att han kommer upp i Januari så får man visa han Lule och träffa han igen:D det var ju bara 9 år sen sist:P haha

5. Jag har fått mig en ny bil, Almers Opel Astra kombi. fungerar bra men måste ta mig i kragen och göra lite små fix på den:P

6. Är så grymt singel att det itne finns nå slut, skönt som fan, men saknar ändå mannen i mitt liv. vill att han sak komma  till mig nu. Men vi får se vad som händer.

7. Är less på jobbet, senaste tiden där har jag böra misstrivas mer och mer. Hoppas verkligen att jag kommer in på lastbilskorts utbildningen nu i feb/mars. sen CE kort till sommaren och då söker jag jobb vars som hellst:P

8. är ledig idag och ska fixa lite hemma och dra en lång lång prommis så man yar igen det man missade igår, ska även kanske fara o åka lastbil med joel och hjälpa han:D

9. Ikväll kommer Anton förbi en sväng också. Ska bli ritkigt trevligt ;)

10. "Livet har sina goda stunder"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0