förlåååååt

Nu är det nog riktigt illa och verkligen dags att uppdatera då kusin vitamin och Sussi börjar säga åt mig att uppdatera. Sorry!!!  Jag vet inte varför men det har bara inte blivit av. Har haft tid men inget sug eller ork eller nånting. Men men alla har vi väl såna svackor ibland :D
Har iallafall hänt en hel del sen jag skrev sist.
Har bla. varit ner till Umeå med lastbil och hälsat på mormor och morfar, Har haft besök och lunch med kusinen, Modellat åt Sussi, Festat lite, Tränat mina egna hundar plus Annas hund Zeb, Ridit häst med anna, hmm ja vad mer har jag gjort.. ja en hel massa...lite olika bildbevis på saker är nog på sin plats:)

      

Troja i snön                          Anna spanar in min bil   Rikard och Evelina


 

Vackra bilen jag åkte med till Umeå


    

Mormor ute på promenad


Morfar hemma i köket



Hästen jag red med Anna                    Zeb och Troja bråkar om en pinne


Thorellen kan ju kocka:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0