Dans matta

Jag har varit ute med hundarna en massa idag, ids inte bara vara ute o dumpromenera nå mer, nu börjar det bli mörkt också så nu får dom vänta till lite senare ikväll med att gå ut. Har varit hos Ida på morgonen och druckit kaffe och surrat. FAn vad kul det var att träffa henne. Har itne träffat henne på jätte länge för hon har varit sjuk hur länge som hellst. Men nu var hon lite piggare och gladare :) Nu hade jag inget alls att göra och kände att bara sitta stilla och kolla TV eller nå palalde jag inte med. Satt som på nålar för en stund sedan och funderade och tänkte så det knakade, så fick jag en lysande idé. Julklappen/födelsedagspresenten jag fick av syrran för nått år sedan... DANS MATTAN!!! Vilken super idé. Har stått och svettats på den nu ett tag så nu ska jag ta middags rast så ska jag fortsätta svettas mera sen.
Det är faktiskt svettigt att dansa på dom där dansmattorna, men grymt kul:D
nu ska jag äta o sen fortsätta dansa o sen ska jag iväg på olika äventyr med min nya vän:) Min granne Hampus:D

Så här ser min dans matta ut

Kommentarer
Postat av: Angelica

den vill jag testa!:o)

2009-03-19 @ 20:23:09
URL: http://angelicajohansson85.blogg.se/
Postat av: MrsEmma

Ja äntligen börjar det skrivas igen, e in på din blogg med jämna mellanrum men det har vart glest med inlägg den senaste tiden =/ Vi måste ses, och se till att våra billianta planer vi smed sist verkligen blir av =) puss

2009-03-20 @ 00:45:19
URL: http://mrsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0