Äckligt!!!!

Imorse blev jag väkt av att mobilen ringde, det var chefen som ville att jag skulle komma o jobba om några timmar. Visst det gör jag gärna så det var inga problem, det kändes som en sten som lättade från mina axlar, jobba lite, o få lite pengar:) alltid bra och behövligt:) Men sen som dagens äckel.... Min lilla bajsunge Troja. Hon var dålig i magen så jag hade dragit undan mattor och skor o allt i hallen utifall att hon inte skulle kunna väcka mig innan hon blev för nödig. Ja det var ju bra att jag gjorde det för hon hann inte väcka mig innan det var för sent. Det dumma med det var att hon hade inte riktigt hunnit med det själv, så det var på gilvet mellan TV-bänken och soffan....fan så äckligt. Så jag började morgonen med att torka och skura hundskit. Det är ju tack vare det där nya fodret jag fick från jobbet. Men men nu får lilla damen äta ris i några dagar så ska jag kanske pröva igen lite lätt med det fodret.
Jaja nu ska jag ut med svinen och öppna fönsterna på vid gavel så det får komma in ny luft här inne... det behövs om vi säger så:P

Kommentarer
Postat av: MrsEmma

Alltid lika trevligt att torka hundbajs. Ja det måste vi allt. Men om några veckor får det bli.

2009-03-20 @ 10:03:46
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

haha jo du har rätt bred dialekt, men jag gilalr den :>>D

2009-03-20 @ 23:43:30
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: ♣ SOFUCKT - EN GALEN NORRBOTTNING♣

HAHAHHAHAHA, hundarna är ute efter att jävla med dig :D

2009-03-26 @ 08:48:24
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0