Party!!!

Tjohoo Angelica har vart hemma i helgen. Så i lördags käkade vi pizza (gott som fan var länge sen sist) och sen blev de massa alkoholhaltiga drycker:) Angelica dansade kycklingdansen och såg helt söt ut. Filmade det så jag har filbevis:D
Efter ett tag kom Jan-Å också. han hade sina groggar med sig. Var svin trevligt att umgås med dom där tokarna:D Sen åkte vi med Joel och Hyvä in till staden och gick på Olivers. Vi dansade o hade skoj. Jag träffade massa folk från råne som jag inte träffat på evigheter. Träffade även några släktingar som jag inte träffat på svin länge. Kort sagt så hade jag grymt skoj:) Men de var nå jävla pucko kille som knuffade mig svin hårt i ryggen bara för att jag råkade ta i han när jag skulle gå förbi. så jag blev ju fly förbannad för det gjorde ju ont så jag gav han en rak höger rakt i ansiktet och sen såg jag helöt bitchig ut och gick därifrån. Det kändes ganska bra ändå.:P
Vet inte vad som flög i mig, brukar ju inte slå folk bara sådär annars...jag brukar ju bara gå därifrån för det är ju så onödigt med bråk o slåss o sånt. Men nångång måste ju vara den första också! Man kna ju inte alltid bara gå undan:P






Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det var fan riktigt trevligt i lördags :) Men kycklingdansen hoppas jag är i tryggt förvar hos dig:o) Haha

2009-01-20 @ 21:27:26
URL: http://angelicajohansson85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0