Nytt jobb

Tjoohoo jag är så grymt lycklig nu. Jag var på anställningsintervju på Biltema idag och jag fick jobbet. Det är tack vare Ida. Hon jobbar ju där och ringde mig förra veckan en dag och undrade om jag kunde hjälpa dom med inventeringen. Självklart tyckte jag, jag behöver ju pengarna plus att kanske chans till sommarjobb elelr nå om jag har turen med mig. Jag hade visst mer tur än så. Chefen där hade ringt till Ida några dagar senare och ville träffa mig. Så jag var in idag och satt och surrade med chefen hur länge som hellst och det hela slutade med att jag fick jobb där. Även fast det bara är extra lite då o då är det ju bra. Är jätte glad och ser verkligen fram emot att jobba imorgon (första dagen).

Nu ska jag läsa på lite papper som jag fick med mig därifrån innan jag nu går och får mig min skönhetssömn så jag är pigg och utvilad inför morgondagen.

Kommentarer
Postat av: maijsbajs

OOh så du fick det :D jäkla flyt du har snyggis! :D

massa nyp på stjärten på dig!

2009-01-13 @ 09:55:20
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Grattis Malin!=D

2009-01-14 @ 10:02:55
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Livan

Wiii!!

Ja jag o robin surra om detta igår. Vi tänkte att om vi får P-rabatt på Kakel, så får du P-rabatt på Dildos.. sen såg vi på hemsidan att ni inte hade svart kakel... Tusan oxå.

Grattis gumman!

2009-01-16 @ 11:56:50
URL: http://omguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0