nyårsafton, födelsedag, ikea och sjuk!

ja rubriken säger ju vad jag hållt på med nu sen sista dagen förra året och dom första detta nya helt underbara bla bla bla bla 2009!
nyårsafton var iaf svin skoj, var hos sofi på fest, träffade massa roliga människor och folk jag inte annars träffar så ofta. hade iaf svin skoj, sjöng massa singstar o grejer också:) sen där vid 12 slaget så var det ju dom fina raketerna som skulle iväg. dum som jag avr så glömde jag mina hemma men nå killar där på festen hade med sig raketer så det löste sig:)
sen så drog min fru (camilla) iväg på nån annan fest och då tyckte jag att jag skulle bege mig också. så jag drog iväg på lite egna äventyr:D men satan så svårt det var att få tag på taxi, lyckades få tag på en polare som körde mig dit jag skulle. började nästan att ge upp... var ju helt omöjligt. men det avr kort om nyår:)

igår fyllde jag år, den dagen tillbringade jag på IKEA i happis med sandra. svin skoj handlade en hylla, ett soffbord, diskställ, lampa och massa andra små saker som jag tyckte jag behövde.  men den dagen slutade lite mindre kul. när jag kom till byn hade jag nästan 40 graders feber och mådde skit!
körde hem till g-stad iaf men det är nog inget jag gör om i första taget kna jag ju säga. kändes som att köra stup i fyllan typ. visserligen sa pappa det åt mig innan jag åkte men orka lyssna på han ju. men nu lär jag itne göra om det iaf. emma kom förbi med bubbelvatten, blåbärssoppa och en annanas åt mig. gott som fan avr det:) helt bästaste emma alltså:)

idag har jag då inte gjort mycket, pappa ahr små mobbat mig lite för olika saker idag men det är smällar man får ta:P
alex o natta har vart förbi så vi ahr ätit lite korv med bröd och haft film kväll:) har vart riktigt trevligt:)
så nu ska jag väl gå o lägga mig, fast jag är inte trött. men det löser sig säkert så fort jag lägger mig i sängen:)

jaja nu sak jagt kolla lite roliga saker att skriva om.. ska fundera lite.. knaske man får lite mer läsare och mer intressant blogg för andra också:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0