Jag saknar dig

jag saknar en viss person som fan. jag vet inte vad som händer med mig nu men nånting är det. det är inte alls kul.... eller jo de är de lite men samtidigt inte. så pirrigt o jobbigt o man vet ingenting ju... men åhåå varför måste det vara så svårt? det blir ju bara jobbigt då? men vi får väl se vad som händer. det brukar ju lösa sig i slutändan. det är ju ingen idé att stressa på något heller då blir det bara massa fel och sen blir det ännu mer  jobbigt i slutändan.
men det är så jobbigt med känslor, varför ska man tycka om människor mer än bara som vänner? vänner är ju det bästa som finns och man klarar sig utmärkt med dom. Men men jag är inte ett dugg orolig. jag vet att allt fixar sig i slutet.
Men en sak kan jag då säga.... JAG SAKNAR DIG!!!!!


Kommentarer
Postat av: Livan

Nämen!! VA VAD DET JAG SA :D

2009-01-20 @ 15:46:35
URL: http://omguru.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem saknar du?

2009-01-21 @ 12:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0