Första dagen på nya jobbet

Igår var det första dagen på nya jobbet. Svin skoj alltså. Alla kollergorna var jätte trevliga och hjälpsamma, chefen helt underbar hon också. Fick börja med att lära mig kassan igår. Har ju kassa vana sedan tidigare men det var ju ändå nytt. Alla kassor ser ju itne likadana ut. Så det var skoj. Jag kna ju säga som så att jag ser verkligen fram emot att fara till jobbet idag. Ska bli jätte kul. Håller nu på med maten så jag får med mig nån lunch/middag:P
jaja nu ska jag kolla maten så det inte blir brända burgare:P
puss o hejs

Kommentarer
Postat av: Joanna

Grattis till nyjobbet för fan :)

2009-01-14 @ 16:36:54
URL: http://joannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0