Uppgift

Jag ahr fått en svin jobbigt uppgift av en kompis.. jag ska skriva 20 positiva saker om mig själv, de är fan svårt alltså... på två dagar har jag kommit på 5 stycken o på måndag nästa vecka ska hon ha dom... och det är bäst att jag utför uppgiften annars får jag mig runt huvudet skulle jag tro. hahaha:D nä så elak är inte min vän:D
men jag ska börja ha med mig papper o penna i jackfickan vars jag än går utifall att jag skulle få en snilleblixt idé då jag är mitt ute i skogen med  mina små älsklingar eller nå:)

Jag älskar mina vänner och ni är de bästa som finns i hela världen. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Ni är totally BÄST;)

Mina hundar är också det bästa som finns i hela världen. Det är bara synd att dom inte kan läsa det här men min kärlek till dom är den största kärlek jag just nu kan ge till någon överhuvudtaget. Skulle inte klara mig utan dom.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är lätt att komma på bra saker med dig gumman.

Världens mest omtänksamma människa

Allltid glad

När jag är ledsen räcker det att prata med dig en stund, du får mig alltid att le

Energisk och påhittig

Du är en underbar vän och du vet att jag älskar dig! Du ska bara inte vara så hård mot dig själv gumman!

2009-02-03 @ 22:05:56
URL: http://angelicajohansson85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0