Lastbils svängen till Umeå

Jaha ja... jag fick ju träffa mormor o morfar här igår kväll:) det var riktigt trevligt., var gode länge sen sist.  visserligen var dte bara ca 2 timmar jag var hos dom men det är mycke bättre än inget alls. Åkte lastbil med Strand ner till Umeå. Sånär vi kom dit käkade vi o sen drog han iväg o lastade nå djurföda och när han var klar med de så plockade han upp mig o vi for hem igen. Det var ganska roliga småsaker som hände under resans gång. Massa svammel och gorm, men det är ju sånt man behöver. Var ruggit skoj att träffa Stranden igen. Var ju en så där massa år sen sist´känns det som. Men jag kom då på det att jag MÅSTE ta lastbilskort. Ser ju så kul ut att köra och jag trivs ju som fisken i vattnet baki ratten.

Haha inna jag for så hade jag ju världens I-lands problem... 1. Vilkla kläder ska jag ha? 2. Vilka örhängen ska jag ha? Fatta problem man har alltså? Kläder löste jag ganska bra själv. Men örhängen fick Alex hjälpa mig med. haha hon tyckte jag avr lite små skum... jag skulle ju faktiskt bara åka lastbil. Men jag ville vara snygg ändå så hon förstod mig:P

Nä nu ska jag sova... ska bara lägga upp lite bilder från trippen:D


så där blev resultatet fast med lite större ringar i öronen



En skadad bil var det första vi såg när vi kört en liten bit. Jag hittade nå solbrillor som jag inte alls var snygg i och Stranden surrade i luren med någon... (mamma eller kollegan kanske?)







Stranden in action



Visst är den vacker:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Va snygg du var i håret ^^

2009-02-07 @ 01:02:13
URL: http://drawntoblack.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha ja självklart ;D

2009-02-07 @ 09:28:23
URL: http://drawntoblack.blogg.se/
Postat av: Lina

Lilla mini starnden :D vad roligt å se han i IRA :D hhihih

2009-02-09 @ 09:18:54
URL: http://lilalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0