Lastbilar

igår var jag med en kompis o åkte lastbil... var gode länge sen sist och fick massa fin tid att prata av mig med kompisen också, det behövdes. då vi var på garaget och drack en sluring kaffe så träffade jag han Strand. surrade lite emd han o så. Var inte precis igår jag träffade han då han inte har vart in o handlat på mitt jobb. så det avr kul. Vi började smsa lite och bestämde att jag skulle följa med han ner till Umeå med lastbil idag. Då ska jag även förbi mormor o morfar en sväng. Var jätte länge sen jag träffade dom sist. Så det ska bli jätte kul. Håller på försöka komma på vilka kläder jag ska ha men det är fan inte lätt alltså:P vet inte vilken jacka jag ska ha heller...åhååååå vad jobbigt det är att välja kläder.
jaja nu ska jag ut med hundarna iaf en sväng så kanske jag kommer på under promenaden vad jag ska ha för nå på mig. Fast egentligen spelar dt ingen roll men ändå:D Kläder är viktigt, oavsett vad det är man ska göra;P

tjing:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0