ARG!!!

FAN så förbannad jag är... eller egentligen orkar jag inte ens vara arg men jag orkar inte visa det för att jag är so fucking jävla less alltså!
jag fattar inte vad vissa personer tänker med och hur fan dom är funtade egentligen! kan någon svara på hur fan man kan såra andra människor med ren vilja? hur jävla elakt är inte det? jag skulle aldrig vara elak eller såra någon endast för att vara elak och vill se personen sårad. Aldrig! så gör man bara inte...  men vissa personer fattar inte det, vissa personer njuter ju av att såra andra... speciellt då dom vet vilka knappar dom ska trycka på och gör inget annat än trycker på dom där knapparna. Fan så arg jag är! hade kunnat döda eller vara riktigt jävla elak känner jag. Men det har jag inte tänk vara för jag är en så jävla mycke bättre människa än en viss annan person. Som nu är helt borta från mitt liv och som jag aldrig någonsin kommer ta in i mitt liv igen. jag dör hellre än ens ser den idioten igen!
jag har sagt åt personen i fråga också att jag aldrig mer vill att den kontaktar mig, den kommer inte få se varken mig eller mina hundar igen, och om den kontaktar mig på någon som hellst sätt så då får jag frispel o då vill jag inte ens veta vad som händer för då kommer jag inte tänka klart.
JAG ÄR SÅ SATANS ARG ALLTSÅ!!!!! Vill bara skrika ut i tomma intet bara för att få göra mig av med aggressionerna. Fast hade jag haft en boxnings säck i taket hade den fått sig en jävla omgång. Funderar på köpa mig en sån så jag har något att slå på då jag blir riktigt förbannad eller nånting... kanske slutar m,ed att jag står där o dumboxas för att de är kul:D

en liten sak till...
JAG ÄR EN SÅ GRYMT MYCKET BÄTTRE MÄNNISKA ÄN DIG
DU ÄR INTE ENS MÄNNISKA, DU ÄR ETT DET!!!

nu ska jag mysa med hundarna lite innan jag går och sover och kanske prata lite i luren med Mr. snyggo;)
puss o hej

Kommentarer
Postat av: Livan

Oj fan!!

Vem har varit så elak?

Jag har föresten en boxningsäck i min källare som är bra på att ta stryk.. kom om du vill :)

2009-02-02 @ 05:34:32
URL: http://liivligt.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh shit. Du verkar verkligen vara på krigsstigen. Vad är det som står på? När ska vi ses igen för en naturupplevelse med the dog´s? kram

2009-02-02 @ 17:21:21
URL: http://mrsemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finemang. Då hörs vi.

2009-02-02 @ 17:31:13
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0