looong time ago.....

Ja då var de väl dags att dra ihop några rader igen då... var ju ett gode bra tag sen sist.

Mår bajs åt helvete nu pga allt som har med jul att göra, stress o allt sånt.. men som tur är så är det inte lika hemsk som förra året för då trodde jag seriöst att jag skulle dö av det.

Har bara troja nu för att ferdinand bor hos morsan o farsan för att damen ska till o löpa när som hellst.

 Idag är det exakt 2 veckor kvar tills jag fyller år...yiipiiieeee:D Då ska jag bjuda mina kollegor på tårta:D så fan för dom om dom inte säger grattis till mig eller har presenter till mig:P haha

Nyår vet jag inte alls vad som händer, finns fleera olika alternativ så det är väldigt svårt att välja.

På annandagen sak jag vara barnvakt åt Malin lilla grabb Liam, ser verkligen fram emot det:)

Sen har vi ju det stora problemet med karlar..... bajs åt skogen med alla säger jag bara. Jag fattar itne vad som hänt, jag blir INTE dissad. Men tydligen nu på senaste har det hänt, det är jääävligt konstigt.
Finns en man som jag är grymt intresserad av, vi var vänner från början o sen ledde det till lite mera... Men han vill inte ha mig... o allt är en enda stor röra då det gäller han och känslor och vad som sägs o vad som görs. Men han är grymt fin ändå... Nästan så man kanske håller på bli lite kär kanske? elelr iaf lite små förälskad. Har itne träffat han på exakt 1 vecka och han har sprungit runt i skallen på mig hela tiden och jag saknar han jätte mycket.
Var med Joel o gick på Ormberget tidigare ikväll och pratade av mig lite med han gällande den här killen o jag berättade mera för han om vad jag känner o så än vad jag har gjort åt den här killen. O vi har ju ändå sagt att vi ska vara ärlig o säga hur de ligger till med känslor osv.... Men är man en jävla mes på sånt så är man ju de. tyvärr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0