Saknar min älskling

Jag måste börja med att ge mig själv lite beröm för att jag har börjat skriva lite igen:)
Men det jag funderar över nu är hur man kan sakna en person så grymt mycket? Varför måste man ha såna känslor? Det är ju bara jobbigt! Det är nu första gången jag ska sova själv utan min älskling. Har sovit tillsammans med han varje natt nu i 1 månad ungefär. Känns tok-jobbigt att han inte är här. Förhoppningsvis somnar jag för att jag blir för trött men ändå känner jag mig ganska pigg nu:S Är första gången han jobbar natt sen vi träffades och är det så att jag ska måsta sakna han så här jävla mycket bara för att han ska jobba natt och jag ska sova själv så får han itne jobba natt för mig:P haha. Fast det kan ju visserligen itne jag bestämma men om jag hade fått/kunnat göra det så hade det blivit så:)

Nä nu ska jag kolla nån film, äta chips, dricka cola och mysa under täcket i soffan. Funderar på ta upp nån av hundarna i soffan så jag har någon att krama på iaf men dom får ju itne vara i soffan egentligen såjag hoppar nog över att dra upp nån av dom. Då blir dom bara förvirrade och vet inte vad som gäller.

Kanske skriver nån mer rad senare om jag inte kan somna:)
 
Natti natti 


Jag saknar dig Jari


Kommentarer
Postat av: Jari

Tack Malin.

Du är så fin, jag älskar dig



Sov gott, Puss å kram

2009-08-24 @ 01:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0