Så grymt glad och lycklig jag är

Känns verkligen som att allt håller på att vända nu. Allt som varit skit och helvete känns som att det lämnar mig mer och mer och lyckliga bra saker kommer till mig mer och mer.
Gårdagen var helt underbar. PÅ dagen var jag och Joel på stan en snabb sväng, hämtade några lastbils teori böcker från John som jag ska låna och skumma genom lite. Vi käkade lunch också. Var gode skoj att träffa han igen, var ett tag sen sist känns det som. Jag köpte även en stor röd ros till min man:) (jaa jag vet att jag tofflar men sån är jag). När jag kom hem så började jag bläddra i lastbilsböckerna. Det är ju inte lite mycket man ska lära sig, shit säger jag bara. Men jag ska lära mig allt och fixa det! :)
Efter en stund kom Jari hem tillsammans med hans kompis Roffe och hans son. Då började vi sätta upp listerna i taket i vardagsrummet. Det var lite bök och tjorv men vi fixade det till slut bäst som vi är:D Rolle kom förbi tillsammans med Roffes dotter. Så jag och barnen små busade lite. skoj skoj säger jag bara :D Längtar verkligen tills jag får egna, men till dess får jag låna andras busfrön:D
Sen drog grabbarna och barnen till bastun och bastade och jag duschade och sånt här hemma och fixade mig fin, Jag och Jari for till stan och han bjöd på middag. Jätte gott var det och han var massa romantisk och mysig. Sen avslutade vi kvällen med massa alkohol, dans och massa skoj och svammel på Allstar. Jag hade verkligen en toppen dag igår.
Trivs ju som fisken i vattnet med den här mannen alltså, känns verkligen som att han är "the one". Hoppas då på att han är det. För om han nu itne har några dolda mörka sidor som han gömmer för mig är han ju helt perfekt för mig;)

Alltså jag tror jag är kär.... Det känns ju så :S Vill som minnas att jag sa till mig själv att jag aldrig skulle bli kär igen eller skaffa kille eller nånting igen. Och nu har jag ju pojkvän, är typ sambo och till o med barn varannan vecka... det är ju helt Underbart. Jag är verkligne duktig på att hålla mig till mina principer..NOT:P haha

Nä nu ska jag fixa och springa med Troja till hundhuset:D

puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0