looong time ago

ja nu var det väldigt länge sedan jag skrev här. mycket har hänt och jag vet inte vars jag ska börja. har ju som inte skrivit på hela sommaren. men lite snabbt i stora drag, jag jobbar imorgon sista dagen på mitt sommar vikariat på Biltema. känns jätte tråkigt men hoppas på att få jobba nått extra pass lite då och då. har inte fått veta om jag får gå arbetsförmedlingens CE-korts utbildning heller men ska försöka kolla upp det i veckan.
jag har trffat en jätte fin kille som heter Jari som har en son på snart 5 år. det känns jätte bra och vi har jätte kul ihop. det fungerar bra mellan hans son och mina hundar också och det tycker jag var riktigt super bra. var lite orolig i början att troja skulle vara lite väl påslugen och vild som hon kan vara men hon förstod på en gång att det är ett barn och att dom måste man vara försiktig med.
vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag ska försöka bli bättre på uppdatera iaf.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0