Kan inte sova...

Hittade en lista på internet som jag fyllde i i brist på annat:D trevlig läsning!




Är du..

Arrogant: njäää

Osäker: ganska

Trött: inte just nu

Intressant: alltid

Smart: de vette fan, är då inget jag är känd för att vara iaf :S

Barnslig: alltid

Liten: beror på hur man ser det?

Lätt: njaaa de vet jag väl intge om jag kan tycka precis

Skoltrött: inte nå mera men har varit

Rolig: always

Pratglad: alltid

Frågvis: Alltid

Organiserad: bara på jobb

Hälsosam: lite då och då då jag känner för det :P 

Blyg: Jo

Attraktiv: kanske lite ibland 

Lätt uttråkad: jo ibland 

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: kanske ibland



Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: Nej

Färgat håret: Ja

Brutit några ben: aldrig

Några piercings: Öronen & näsan bla

Egen dator: Jåå

Gjort bort dig rejält: Japp mer än en gång 

Bra självförtroende: Njaaa

Komplex: Ja

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Tagit nakenbilder: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Ja

Dumpat någon: Japp

Stulit någonting: Snattat då jag var liten

Gjort något olagligt: Snatta är ju olagligt så, ja



Vem..

Saknar du: Min älskling Jari

Vill du döda: Många

Rörde dig sist: Älsklingen

Slog du sist: På riktigt eller busa?

Kramade du senast: Älsklingen

Kysste du senast: Älsklingen

Skrev du till sist: Älsklingen

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: minns inte

Vill du bli galet full med: ingen, bara jobbigt att bli galet full

Gjorde dig riktigt glad senast: Älsklingen

Fick du sms från senast: Älsklingen

Ringde dig senast: Älsklingen

Ska du gifta dig med: Älsklingen

Får dig att skratta: Älsklingen, Fia, Syster och många många fler:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0