Flytta?

Alltså jag är så grymt lyckligt. Det känns så grymt rätt med Jari. Funderar seriöst på att säga upp lägenheten då jag ändå aldrig är där annat än då jag ska hämta kläder o saker. Ska iaf börja packa ihop saker i kartonger känner jag. Bara för att ha det gjort. Igår kväll drog vi ju värsta svängen med hudnarna, jag på inlines med Troja och Jari på cykel med Ferdinand. For runt lite på Bergnäset och sen till stan och tillbaka. Var en lagom sväng för Ferdinand, men för kort för Troja. Men dom fick röra på sig iaf och det var ju bra. Ferdinand sprang riktigt braq faktiskt. Han börjar bli bättre iaf och det märks.
 Nä nu börjar klockan springa iväg ser jag, ska ut emd hundarna, snygga till mig och sen blir det jobba.
Sen mys med min älskling:)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej gumman! Vad kul och höra att du äntligen hittat nån som gör dig lycklig! Massor med kramar till dig från mig!

2009-08-26 @ 10:08:05
URL: http://angelicajohansson85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0