Onsdag morgon

nu är klockan precis baki 6 o de är onsdag. Undrar vad man ska göra med den här dagen då. Jonathan sov här inatt och  har precis åkt till jobbet. Han lämnade Ami här för att jag ville de:) Så idag ska jag och alla tre hundarna dra iväg på en lång lång promenad. Igår hade jag tänkt promenera in till stan men det blev att jobba istället. Så idag ska jag pröva promenera till stan istället. Ska bara få med mig någon som kna hjälpa mig. Tror det blir lite mycket annars att gå med alla tre hundarna själv :)
Har precis gett hundarna mat också. Alla tre åt i köket och det gick jätte bra, inge bråk alls även fast dom var nära varandra. Det är de som är så grymt bra med dom här tre hudnarna dom kommer bra överens och låter varandra titta och lukta i varandras matskålar o sånt. Svin bra:)
Nä nu ska jag snygga till mig lite:) ska kolla tvättstugan o de också. Hade tänkt vara lite duktig idag, Städa och Tvätta lite o så:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0