Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Har varit i Umeå och hälsat på en kompis o hennes kille som precis flyttat dit. Var skönt som fan att få komma bort ett tag. Har haft jätte skoj och mysigt med dom. Troja fick följa medockså medans Ferdinand har varit hos Maija undertiden. Kompisen (Anna) har en hund som tyvärr inte är så förtjust i andra hanhundar så för att slippa se Ferdinand bli hundmat så var det det bästa. Han blev jätte glad då jag hämtade han idag. Ylade och skällde som ett tok:)
Har nyss kört dom till mamma och papap så dom ska få vara där tills imorgn för att jag ska iväg och festa ikväll med massa roliga människor:) Hoppas på att min granne (fd basket lagkamrat) också ska följa med. Hon var förbi tidigare idag opch lånade ett party linne av mig. Så vi får se om hon och hennes kompis Ida ska med. Skulle vara grymt skoj iaf :)
Nä nu ska jag vila en snabb sväng och äta lite och börja göra mig iordning:)

Glad Påsk på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0