...

Jag vet inte vars jag ska börja. Allt känns som en enda stor röra. Fattar inte hur jag ska få ordning på allt. Funderar seriöst på ge fan i allt som är i röran och skita i de och börja om på nytt, nya tag och skrota de gamla.
 Men det känns inte så jätte lätt då det är vänner inblandat. Känns som att vissa vänner är arga på mig för att jag råkade klanta mig och bli ovän med en vän. har då inte hört ett skit av våra gemensamma vänner sen det hände för 3 helger sedan (helgen innan påsk) Känns verklingen inte alls kul men vill dom döma mig efter hennes version av saken så låt dom, då är de väl inga riktigt vänner. Fast visserligen har inte jag heller hört av mig men de är ju för att jag skäms så jävla mycke så jag vågar inte höra av mig utifall att de blir nån som är arg mot mig. Det orkar jag verklinge inte nu alltså. Men det där fixar sig säkert förr eller senare.

Jag har nu sagt upp all konakt med Micke också. Känns väl inte så jätte kul men jag tror det är det bästa. Orkar ändå inte ha han i mitt liv just nu. Inte när han inte vet vad han vill o han bara vill vara "vän med förmåner" typ. Det funkar inte för mig i längden. Men igår då han var hit och hämtade sina sista grejer sa han en hel del som jag inte visste. För det första så höll killen på börja grina (såg de ut som iaf), sen säger han att han inte kan sova på nätterna, att han dricker varje dag, att han är ledsen, att han inte bara älskar mig utan att han är kär i mig, jag fattar inte varför han inte har sagt det tidigare, visat mig de då det fortfarande fanns en chans att  vi kunde lappa ihop förhållandet igen? Men han säger det då han får höra att jag njuter av singellivet och träffar andra. Förstår mig verklinge inte på han. Varför säger han de då det redan är för sent??? Men men nu är det helt över, han vill inte ha nå mer kontakt med mig om jag ska träffa andra och är det så han vill ha det så är det grönt för mig. Kanske är det bästa för oss båda tror jag. Jag tror jag och han gör mer skada än nytta på varandra då vi är tillsammans tyvärr. Men en sak vet jag då iaf och det är att jag älskar han iaf. Jag vet inte varför men det gör jag.

Igår hade jag Jonathans hund Ami hos mig. Alltså han är ju en svin fin hund att jobba med, ska ta nån dag med Jonta och visa lite små trix o knep på tex hur han ska göra då Ami drar o så. Det var faktiskt han som kom med idén så de kändes grymt skoj:D

Men men nu ska jag ut med dom här små djuren på en gång promenad. Funderar seriöst på promenera till stan i brist på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0