deprimerad

jag mår skunk alltså... min ekonomiska sits är åt helvete. känns som att hela världen håller på rasa ihop. som att jag håller på dö innifrån, bli uppäten från insidan. mina känslor är absolut inge kul nu:(

jag är jätte glad över att jag träffat den finaste kille som jag någonsin sett. han är en helt underbar och fantastisk människa. jag är jätte glad över de få vänner som jag har, som jag verkligne älskar och månar om. det går fort ibland att förlora vänner, men man märker vilka som är riktiga. jag nämner inga namn för då har jag inte glömt någon heller..

Känner bara att jag vill grina, lägga mig i sängen och bara grina och sen då jag har gjort de klart så har alla problem löst sig. 
ska fixa lite saker nu... eller försöka.. känner egenligen att jag inte ahr varken lust eller ork men jag måste.

snart kommer min bäjb så då ska vi till ssab en sväng och sen ut till hans föräldrar
 

Kommentarer
Postat av: Baija

uppdatera meeeeeeeeeeera :D tänk på stackars nattsuddare som inte har någon läsning!! :D hihi ;)

2009-05-19 @ 02:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0