Äntligen

Nu har jag fixat lösenord på den här bloggen så nu kan bara mina närmaste se vad jag skriver vilket känns jävligt skönt. Jag kommer börja använda bloggen som lite egen terapi och skriva av mig. Sitter hellre vid datorn och skriver än att skriva med papper och penna.

Jag och Micke har sagt upp kontakten nu, så han ska bara hämta nå grejer hos mig imorgon eller nå så är det helt klippt mellan oss. Han säger att han inte klarar av att vara kompis med mig om jag träffar andra, men samtidigt vill inte han ha mig. Det blir ju som att äta kakan och samtidigt ha kvar den och det funkar itne för mig. Visst det känns inte så kul men jag tror det är det bästa. Har börjat träffa en kille som heter Jonathan också. Jätte fin och trevlig kille. Lika gammal som mig, jobbar som officer, Dj, sjunger och dansar och har en jätte fin hund. Han är en svin mysig kille och än så länge verkar han vara en riktigt fin kille:) Får se om man kanske kan få nå känslor.. men än så länge är det inget sånt... Tror jag har lite problem att få känslor för folk. Alltså riktigt jävla känslor, jag kan älska men jag vet fan inte om jag kan bli kär. Är så grymt jävla rädd...

Igår fick jag min julklapp av Angelica vilket bestod av bio:) vi såg män som hatar kvinnor och de var jätte mysigt. vi hade startat upp dagen med en liten snabb prommis, mäblerade om lite hemma hos henne,  sen middag och singstar. Vi hade en super kväll.
Till Angelica: Tack för att du finns.
Pricken över i den kvällen var att Jonathan kom och hämtade oss i stan o sen så sov jag hos han. Jätte mysigt.

Bilen har pajjat så jag har bogserat den till Mekonomen så ska Linda kolla vad de är för fel imorgon eller i övermorgon. Less som fan på de där jävla aset till bil alltså.. blää vill bara spy åt den.

Mamma och pappa har hämtat hundarna så jag är hundfri ikväll också. Tidigare idag var jag sugen på kanske fara ut en sväng ikväll men nu känner jag mig mest deprimerad och nere. Vet inte varför men så är de.
Så jag tror inte det blir någon utgång ikväll. Funderar på bara sitta hemma och gömma mig under täcket eller nått. Kanske försöker styra upp nå med Råne pojkarna. Dom brukar ju vara roliga att umgås med:)

Jaja nu ska jag göra nå vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0