Vackra djuren

Det har gått svin bra idag med hundarna i byn... Troja och Lok lekte för fullt och Ferdinand sprang runt och nosade på allt han hittade som vanligt. Vi var längst upp efter timmerbergsvägen i byn på en liten vändplan. Hundarna hade svin skoj och sprang runt som nå tokar och lekte. Var riktigt skoj att träffa emma också, har itne träffat henne på svinigt länge.

Pappa ringde nyss och sa att farmor var inne på sjukhuset igen.. vet inte hur många gånger senaste månaderna hon ahr fått åka in, har slutat räkna. Känns inte alls kul:( Varför kan inte läkarna ge henne en diagnos på avd hon har och sen därifrån kunna medicinera bort "de onda" från henne. Blir så jävla ledsen...vill inte ens tänka på vars de kan sluta men tyvärr gör jag de iallafall... Hojja säger jag bara.... Är inte alls glad nu..o hungrig är jag också men orkar inte laga nå mat.

Nä nu måste jag lösa upp de här

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du vet att jag alltid finns här! Även när jag åker upp till Kiruna och jobbar! Kram till dig vännen!

2008-11-16 @ 17:30:38
URL: http://angelicajohansson85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0