Lycklig

Onsdag morgon och solen skiner ute och det är inte så farligt kallt ute heller. En perfekt höstdag att ta en mysig promenad i. Jag tror jag ska gå till jobbet idag. Tar ju emd mig Ferdinand som vanligt. Känner mig helt lycklig idag även fast jag knappt sovit nå inatt. Är inte helt frisk än och hostar som ett tok på kvällarna när jag ska sova, det är inte alls kul:(
Kom nyss på Ferdinand gå runt och bära på ett par av mina trosor, kan säga som så att jag inte alls blev glad på han. Han äter ju bara upp dom det lilla monstret (fast jag älskar han ändå) Så hemma hos mig är det inte tvättmaskinen som äter upp mina underkläder, utan det är min hund. Men men så kan det vara ibland:P
Nä nu ska jag skynda mig och äta frukost och fixa mig lite halvfin så ska jag skutta iväg till jobbet sen:)

Kommentarer
Postat av: Emma

Nämen vilket roligt beteende ferdinand har :P

2008-11-05 @ 21:26:19
URL: http://drawntoblack.blogg.se/
Postat av: Björn

Det var ju för väl att han bar på dina trosor och att han inte bar dem ... i så fall behöver du nog ta ett allvarssnack med hunden din. :-D

2008-11-09 @ 12:23:49
URL: http://bjornsblaablogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0