Hmmm... kan inte komma på någon passande rubrik?!?

Har nyss varit ute på en hel mysig promenad med Ferdinand, vet inte riktigt vars vi gick men lite runt här och var i G-stad iaf. När vi kom till ängen körde vi lite lydnad. Lite skum är han för han lyssnar bättre när jag tränar med Troja, men det är väl bara för att han vill ha godisen och försöker göra allt för att han ska få den och inte hon. Lite gubb ego har han allt blivit gammelgubben min. Men efter ett tag gick det mycket bättre. Vi har varit ute 1 timme nästan så nu ska vi äta frukost. Jag hade tänkt städa lite nu innan jobbet också. Känns som att det behövs.. nu när jag är lite halvsjuk känner jag ju av hundarna hur lätt som hellst, det är inte alls bra. Kanske inte är så bra att ha hund även fast man är lite allergisk ändå..hm.. Jaja det löser sig, det är inget jag orkar oroa mig över nu det blir ett senare problem:)

Nu blir det frukost time:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0