Grattis farmor

Nu sitter jag hemma hos syrran och Mats. Vi ska åka till farmor i Råne på en stund för att hon fyllde år igår. Så idag ska vi gratta henne. Ska bli kul att träffa henne. Var ett tag sen jag träffade henne. Hon har varit lite små risig på senaste tiden. Fan KMats fick ett sms av en kompis till han och nu börjar han mobba mig och säga att jag har strulat med han i fyllan på Brass för jätte länge sen. Jag vet knappt vem människan är och ändå håller lill sata Mats på mobbar mig. Hm.... jag ska smida ut en bra plan och mobba han lite sen nån dag tror jag. Lill-Mats ska få smaka på moppo:P
Nu ringer Micke, då är han här med täcket som vi ska ha där bak i Linas bil till hundarna. Ska ut och fixa det nu på en gång.

Puss o Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0