Veterinären idag

Ja nu är det gjort. Vi har varit hos veterinären idag. Elin följde med som moraliskt stöd, tack tjejen!
Ferdinand har ju haltat i ca 3 veckor så det var det vi kollade upp. veterinären trodde bara att det var någon inflamation i muskeln så vi fick medicin till han. Så vi får hoppas det går över snart. Han har inte haltat nå senaste tre dagarna så det kan verkligen bara bli bättre nu.
Har precis vart ute med dom små djuren en sväng, hade tänkt gå o lägga mig så jag får sova lite inatt iaf. Men då kom Patrik hit och hälsa på Micke så det blir inget sova. Är inte alls vän med Micke heller, inte alls kul men men sånt får man väl leva med.
Jaja nu ska jag gå o försöka äta, får se om jag kan få i mig nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0