sommardag

Ja då var det dags att ta sig i kragen lite, känner det var väldigt länge sen man skrev något här.
Jobbar hela helgen, förmiddag, känns lite slitsamt när man ser vilket underbart somarväder det är ute. Då vill man verkligen inte jobba.
Har varit ute o åkt inlines med Troja idag efter jobbet och träffade då en kollega som blev lite imponerad över att jag ides göra sånna aktiviteter efter jobbet. Tänkte jag ska försöka få med han på massa sånna aktiviteter på dygnets alla konstiga tider:P Han vet inte om det än men snart och då har han inget att säga emot. Är ju kul med sällskap även fast man har hundarnas sällskap kan det saknas lite mänskligt sällskap ibland.
nåja... nu ska jag göra nå vettigt.
måste fan bli bättre på skriva... det går inte annars...


ooo glömde skriva... Jag har gjort en hårförlängning, nöjd som fan, ska bara klippa till lite och sätta i lite mer hår för att få det lite tjockare:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0