Fredag kväll

Ja nu var det Fredag igen, idag ahr man vart ledig hela dagen. Har fått lite vettigt gjort. Sov jävligt länge så direkt jag vaknade vart det dags att luncha med Linda på Baan Thai. Jävligt gott:) Sen blev det att fara till SSAB kontoret och lämna lite papper o prata med lite folk som jobbar där. Sen drog jag, Ferdinand, Troja, Elin och Mira på en promenad till kronan och hundarna fick springa där o härja lite. Var väldigt trevligt. Jag drog lite snabb lydnad med Ferdinand också. Uppskattar hans kundskaper och hans obrydda sätt mot andra hundar mer än vad jag gjort tidigare om man jämför han med Troja. Hon vill ju bara busa och leka hela tiden annars så det är lite svårt att ha henne llös bland andra hundar samtidigt som man försöker ha henne 100% fokuserad på en själv. Men ibland går det om det itne är för mycker bus o sånt runt omkring.
Sen åkte jag o Micke iväg o beställde tapeter till fondväggen i vardagsrummet, den kommer i början av nästa vecka. Ska bli jävligt skoj att sätta upp den o få lite färg i rummet.

Nu är det kväll o jag har faktiskt ganska nyss diskat undan middan, blev helt super sen midda idag. Klockan v ar ca 22.00 när jag diskade undan.
Nä nu ska vi ut med hundarna, har fått Micke till att gå med på idén att cykla med hundarna idag. Eller han får ta  Ferdinand i lugnt tempo så ska jag ta troja, ska bli skoj skoj:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0