Umeå

Ja idag är jag i Umeå hos mormor och morfar. Jag, Micke och Ferdinand åkte med mamma och pappa ner imorse vid 7.30. vi ska åka hem ikväll. Har varit och handlat massa kläder. Fast mamma gav till mig. Jag fick ett par jeans, en långärmad tröja med dragkedja och två t-shirtar med nå tryck på. Känns svin bra. Jag har världens bästa mamma *Älskar dig* fattig och arbetslös och går runt i trasor, då kommer mamma till undsättning. Inte ofta men hon ser när det behövs.
Micke köpte ett par jeans, två långärmade tröjer pch fyra t-shirtar. Ibland kan man fundera på om han är gjord av pengar.Men det är bra, han behöver lite nya kläder. Bara det att karln är ju så grymt jävla snygg ibland. När man ser hur nöjd och glad han är med sina nya snygga kläder på sig! ag har då världens snyggaste, sexigaste, vackraste, underbaraste och mest fantastiska kille som någonsin funnits eller kommer att finnas i hela världen.

Efter shoppingrundan så gick vi vidare till ett ställe här i Holmsund där dom har ormar och sånna djur. Fi fan säger jag bara. Jag är ju äckligt rädd, sjö blöt i svett, ont i huvudet , skakade och var snustorr i munnen efter att vi vart där i ca 20 minuter max. Petade lite på en orm också. Hojja! Men jag lär mig med tiden. Har fortfarande inte hämtat mig riktigt än. Men det löser sig väl.

Ska gå och hjälpa mamma med maten. Är svina hungrig:D

Kommentarer
Postat av: Joanna

Joo det hoppas jag :)

2008-03-29 @ 18:14:23
URL: http://joannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0