SSAB intervju igår... Barnvakt idag

jaha då klarade jag av en hel timmes grillning igår. Jag var jätte nervös och trodde att det skulle vara jätte jobbiga frågor men någon sur pedant gubbe. Men när jag träffade killen som jag skulle prata med så visade det sig att han var jätte trevlig, rellativt ung och som sagt var väldigt trevlig. Frågorna var inte heller så svåra, eller jo det var dom men det var som bara frågor jag kan svara på själv. Det känns som att det gick bra iallafall. Känner mig nöjd.

Nu hitter jag hemma hos Welle och Emma. Dom är på jobbet och jag är barnvakt. Hade planerat att fara till Gammelstad och bada om Camilla ville följa, eller fara ut till Sandön till Mickes familjs stuga och åka pulka bakom Ferdinand och grilla korv. Men tyvärr så hade Sanna feber imorse och båda är två riktiga snortroll så vi ska bara vara hemma och mysa på idag och bli friska. Som tur var så hade jag inte hunnit säga något åt dom om vad jag planerat så dom blev inte ledsna eller besvikna över att det inte blev nå aktiviteter. Nu sitter vi i alla fall och tittar på pingu. Camilla ska komma förbi också och gå ut med Ferdinand. Fast det vet hon inte riktigt om än men det får hon veta när hon kommer.

Nu ska jag vara social mot barnen.
puss o hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hehe då var det säkert samma kille som intervjuade mig också.. Men han var ju skitbra! Man blev helt avslappnad :).. Lycka till och hoppas du får jobb! :)

2008-03-28 @ 15:06:09
URL: http://joannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0